Головне

У п’ятикратному розмірі! У Мережі з’явилася жахаюча інформація про роботу Укрзалізниці. Українці в шоці

Укрзалізниця замовила кондиціонери за завищеною вп’ятеро ціною, як повідомляють ЗМІ

Вартість комплекту для одного вагона становила 1,5 млн грн. У той же час в інтернет-магазинах найдорожчий із порівнянних за технічними даними кондиціонерів коштує 323 тис грн.

Повідомляє korupciya.com

Укрзалізниця через свою філію Центр забезпечення виробництва замовила у Заводу Екватор кондиціонери для вагонів за ціною, яка вп’ятеро перевищує ціну в інтернет-магазинах. Про це в п’ятницю, 17 січня.

Відзначається, що загальна сума замовлення, за результатами тендеру, склала 28,43 мільйона гривень.

До кінця 2020 року виробник поставить 19 комплектів покрівельної системи кондиціонування повітря з індивідуальним регулюванням температури в кожному купе.

Вартість комплекту для одного вагона становила 1,50 млн грн.

Йдеться про кондиціонери АВК-25, вони мають продуктивність охолодження 30 кВт і обігріву в режимі теплового насоса 20 кВт.

Найдорожчим і найпотужнішим серед кондиціонерів, ціни яких є в інтернет-магазинах, є канальний інверторний Mitsubishi Heavy FDU250VS за 323 тис грн.

Він має продуктивність охолодження 25 кВт і обігріву 28 кВт, тобто, на рівні вагонного охолоджувача.

Таким чином, ціна кондиціонера в магазині вп’ятеро менша від ціни для Укрзалізниці.

Виробник Завод Екватор належить голові наглядової ради Сергію Кантору – депутату Миколаївської міськради від партії Наш край, а директором заводу є Юрій Неділько.

Єдиним конкурентом було харківське НВО А.Т.О.Р. Володимира Морозова з продукцією того ж Екватора, причому ніхто не знижував ціну в ході аукціонів.

ЕЛПО Україна марно вимагало від замовника розділити предмет закупівлі. За його словами, виробником кондиціонера є Екватор, а пульта регулювання температури – А.Т.О.Р. Фірма заявила, що замовник навмисне обмежив вільну прозору конкуренцію.

Крім того, Tida Technic Ltd (Великобританія) вимагала від замовника об’єднати 15 однотипних тендерів. Фірма заявила, що ЦЗВ роздробив закупівлю, щоб провести звичайні відкриті торги замість відкритих торгів з публікацією англійською мовою і перекваліфікації.

Редакція може не поділяти думки авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації в матеріалах із посиланням на зовнішні джерела. Роміщення цієї публікаці на інших сайтах без відкритого активного посилання на LikeMe заборонено.